Отправьте нам запрос и мы оперативно предложим тот или иной отель для вашего отдыха или выберем из актуальных предложений.
1. LĪGUMS UZ PRIEKŠU UZ GADU
1.1. Parakstot līgumu, Tūrists apņemas pirkt, bet Aģents pārdot Operatora “NOVATOURS” (Licences Nr. T-2019-6, juridiskā adrese Krasta iela 105A, Rīga, LV-1019) organizētos tūrisma pakalpojumus. 1.2. Tūristi, parakstot līgumu, apņemas informēt citus tūristus. gūst labumu no tā, ka ceļojums tiks organizēts saskaņā ar līguma noteikumiem, un visiem tūristiem ir jāievēro līguma noteikumi.2. LĪGUMSLĒDZĒJU PIENĀKUMI 2.1. Operatori ietver: 2.1.1. Organizēt tūristam(-iem) ceļojumu saskaņā ar katalogā, cenrādī un/vai citā informatīvajā materiālā norādīto programmu, kas apraksta ceļojumu vai atbilst mainītajai programmai, un pirms līguma parakstīšanas ir veicis jebkādas izmaiņas katalogā, cenrādī un/vai citā informatīvajā materiālā norādītajā programmā. Katalogi, cenrādī un/vai citi informatīvie materiāli, kas apraksta ceļojumu un/vai mainīto programmu, ir neatņemama līguma sastāvdaļa. 2.2. Operatora tiesības: 2.2.1. Sniegt pakalpojumu ar sniegu š tūristam(-iem), ja Operatori nav saņēmuši samaksu par pasūtīto ceļojumu, par to paziņojot Aģentam pirms ceļojuma. 2.3. Aģenti sedz: 2.3.1. Sniegt tūristam(-iem) informāciju par cenām un ceļojuma maršrutu (pārbaudīt datumu/atgriešanās vietu, datumus, laikus, vietas, valstis utt.), mainīt programmu. 2.3.2. Pirms līguma noslēgšanas informēt tūristu(-us) par valūtas maiņu attiecīgajā valstī, pases un vīzu režīmu valstīs, uz kurām pakalpojums ir saistīts; medicīniskās formalitātes, kas saistītas ar ceļojumu un uzturēšanos attiecīgajā valstī, tūrisma pakalpojuma noteikumus un nosacījumus, kā arī līgumu par līguma izpildi. 2.3.3. Pirms līguma parakstīšanas personai jābūt informētai par veselības, dzīvības un citu sejas apdrošināšanu. 2.3.4. Nevilcinieties informēt tūristu par jebkādām iespējamām izmaiņām maršrutā. 2.4. Tūristi ietver: 2.4.1. sniegt Aģentam nepieciešamos dokumentus un patiesu, precīzu un aktuālu informāciju par sevi un citiem tūristiem ceļojuma veidlapai; ievērot normatīvajos aktos par personas robežām un citām procedūrām noteiktās prasības; nomas līgumā norādītajā laikā un vietā, kā arī ievērot viesnīcas, transporta un citu pakalpojumu noteikumus; ievērot valstu sabiedriskās kārtības normas vai degvielu un ar to saistītos ceļojumus. 2.4.2. Jums jāpārliecinās, ka jums ir derīgs personu apliecinošs dokuments un derīga vīza (tā arī ir nepieciešama). 2.4.3. Jūs uzņematies pilnu materiālo atbildību par ceļojuma laikā nodarītajiem zaudējumiem (bojājumiem viesnīcas aprīkojumam, transportlīdzekļiem utt.). Nepilngadīga persona, kurai tajā nodarīti zaudējumi, ir atbildīga par atbildīgas pieaugušās personas nodarītajiem zaudējumiem. Ar to tūrists atzīst nodarīto kaitējumu un tā vietā atlīdzina nodarīto kaitējumu. Tūrists nepiekrīt segt nodarītos zaudējumus, un Operatoram ir arī tiesības tos piedzīt no tūrista saskaņā ar Lietuvas Republikas normatīvajos aktos noteikto kārtību. 2.4.4. Vienu dienu pirms ceļojuma norādiet izbraukšanas laiku NOVATOURS tīmekļa vietnē www.novatours.lv vai pie Aģenta. Līgumā un ceļojuma dokumentos norādītajos izlidošanas laikos un pagaidu variantos līdz faktiskajai ceļojuma dienai nevar tikt mainīti. Ne tūrisma operators, ne aviokompānija, kas īsteno ceļojumu, negarantē savlaicīgumu. 2.4.5. Ja līgums ir noslēgts vai tajā ir iekļauta garantija “Aizsardzība pret degvielas cenu svārstībām”, maksa, kas aizsargā ceļotāju no līguma cenas pieauguma degvielas cenu izmaiņu gadījumā, ir iekļauta tūrisma ceļojuma kopējā cenā. Maksa “Aizsardzība pret degvielas cenu svārstībām” ir jāmaksā kopā vai jāapmaksā iepriekš par ceļojumu. Pakalpojuma maksa “Aizsardzība pret degvielas cenu svārstībām” netiek atmaksāta.
3. MAKSĀJUMS AR PIRKUMA RAKSTU
3.1. Veicot pasūtījumu, samaksājiet 20% no ceļojuma cenas un veiciet galīgo maksājumu ne vēlāk kā 28 dienas pirms ceļojuma sākuma datuma. Ceļojumiem uz Taizemi, Vjetnamu, Indiju, Kubu un Šrilanku maksājums jāveic ne vēlāk kā 42 dienas pirms ceļojuma.
3.2. Rezervējot ceļojumu, var gadīties, ka līdz ceļojuma sākuma datumam būs atlicis maz laika.28 vai 42 dienu laikā (atkarībā no ceļojuma), pilna samaksa tiek veikta pasūtījuma dienā.
3.3. Operatori un tieši atsevišķos gadījumos nosaka apmaksas kārtību un termiņus, informējot par to tūristu(-us).4. LĪGUMS AR PIEGĀDĀTĀJIEM 4.1. Tūristam ir tiesības jebkurā laikā lauzt līgumu. Mēs jums sniegsim rakstiska līguma pakalpojumus, un aģenti par to paziņos operatoram. 4.2. Gadījumā, ja tūrista pakalpojumu sniegšana nav balstīta uz apstākļiem, kas saistīti ar operatora/aģenta darbību, ceļojuma nepieciešamību un tūristiem pēc viņu pieprasījuma, parakstot līgumu vai atbildot uz pakalpojuma izmantošanu, ir pienākums samaksāt parādu. Depozīta summa ir atkarīga no pakalpojumu sniedzēja paziņojuma par termiņu, ceļojuma galamērķa un sekojošā:
Atpūta regulāriem ceļojumiem (piemēram, Ēģipte, Turcija, Grieķija, Bulgārija)
Paziņojums par termiņuš Procentuālās atlaides cenas saglabāšana
28 vai vairāk dienas pirms ceļojuma 20%
no 27 līdz 15 dienām pirms ceļojuma 40%
no 14 līdz 11 dienām pirms ceļojuma 60%
ne vairāk kā 10 dienas pirms ceļojuma 100%
Eksotiskiem ceļojumiem (piemēram, Taizeme, Kuba, Bali, Vjetnama)
Paziņojums par termiņuš Ceļojuma cenas procentuālās daļas ieturēšana
42 vai vairāk dienas pirms ceļojuma 20%
Ne mazāk kā 42 dienas pirms ceļojuma 100%
4.3. Operatoram ir arī tiesības paziņot par ceļojuma atcelšanu ne vēlāk kā 5 (piecas) dienas pirms ceļojuma sākuma, ceļojumam ir jābūt noteiktam dalībnieku skaitam, pirms tas tiek piedāvāts. 4.4. Operatori var vienpusēji atcelt ceļojumu vai atcelt braucienu, ja viņiem tas ir nepieciešams, un tam ir svarīgs iemesls, par kuru viņi apņemas nekavējoties informēt Tūristu. 4.5. Operatori atceļ ceļojumu apstākļu dēļ, kas nav saistīti ar Tūrista rīcību (4.3. un 4.4. punkts), Tūristu un viņa tiesībām: 4.5.1. pieprasīt ceļojuma aizstāšanu ar līdzvērtīgas vai augstākas kvalitātes ceļojuma pakalpojumiem (Operatori to var piedāvāt). Š Šajā gadījumā puses vienojas par kārtību, kādā Tūristi maksās par augstākas kvalitātes ceļojumu pakalpojumiem, sezot cenas starpību. Tā piedāvātie ceļojumu pakalpojumi ir zemākas kvalitātes nekā paredzēts, un cenu starpība tiek izmaksāta Tūristam. 4.5.2. saņemt atpakaļ pilnu samaksātā soda summu.
5. VIENOŠANĀS AR ZAUDĒJUMU NOTEIKTU ATBILDĪBU 5.1. Operatoram ir tiesības ne vēlāk kā 20 (divdesmit) dienas pirms ceļojuma sākuma palielināt ceļojuma cenu transporta izmaksu (tostarp degvielas izmaksu), nodokļu vai ceļojumu pakalpojumu valūtas kursu izmaiņu dēļ. 5.2. Gadījumā, ja pirms ceļojuma sākuma Operatoriem ir nepieciešams būtiski mainīt kādu būtisku noteikumu, viņi nekavējoties paziņos Tūristam bez jebkādas nepieciešamās iespējas: 5.2.1. iepazīsties ar ceļojuma sniegašanas papildu noteikumiem un nosacījumiem un piekrīti tiem; 5.2.2. pieprasīt ceļojuma aizstāšanu ar līdzvērtīgas vai augstākas kvalitātes ceļojuma pakalpojumiem (ja Operatori var nodarītšināt). Š Šajā gadījumā puses vienojas par secību, kādā Tūristi maksās par augstākas kvalitātes ceļojuma pakalpojumiem, sezot cenas starpību. Tās piedāvātie ceļojuma pakalpojumi ir zemākas kvalitātes nekā gaidīts, un cenu starpība tiek samaksāta Tūristam; 5.2.3. Atkāpties no gretas un geļitas par verušā pajāto daļu summu. 5.3. Vēlamajā ceļojuma laikā Operatori nesniedz nevienu no pakalpojumiem, par kuriem puses iepriekš vienojušās; un gadījumā, ja viņi to nespēj nodrošināt, Operatori apņemas piedāvāt piemērotu alternatīvu pakalpojumu, nepieprasot Tūristam veikt papildu maksājumu vai kompensēt Tūristam cenu starpību, ar nosacījumu, ka sniegtā alternatīvā pakalpojuma cena ir zemāka par aizstājamā pakalpojuma cenu. 5.4. Pakalpojuma sniegšanas laikā Operatori nesniedz būtisku daļu no pakalpojumiem, par kuriem puses un piegādātāji; Gadījumā, ja viņi to nespēj nodrošināt vai nevar piedāvāt piemērotu alternatīvu, vai arī tūrists pamatotu iemeslu dēļ uz tiem neatbild, Operatoram ir jānogādā tūrists uz ceļojuma sākuma punktu vai uz citu ar tūristu saskaņotu vietu, kā arī jāizmaksā kompensācija.p;scaron;anas maksa (vienai personai)
Ne mazāk kā 21 diena ceļojumam 40,00 EUR
Ne mazāk kā 14 dienas līdz ceļojumam 60,00 EUR
Ceļojuma virzienu un ceļojuma sezonu mainīt nav iespējams.
6.2. Ja ceļojums tiek pabeigts ne vēlāk kā 10 dienas pirms Operators ir akceptējis ceļojuma nodošanu, Tūrists var nodot savu ceļojumu citai personai, samaksājot Operatoram papildu maksu 30,00 EUR apmērā par personu. Ceļojuma pieprasījumi un papildu maksājumi par ceļojuma pāradresāciju starp Tūristiem, kurš pāradresē ceļojumu un Tūristu, kurš saņem ceļojumu, tas notiek atsevišķi, un personu savstarpējās attiecības ir balstītas uz savu. 6.3. Tūristi, rezervējot ceļojumu, var iegādāties pakalpojumu "Zelta elastīgais ķeljums". Pakalpojuma cena ir 15,00 EUR vienai personai. Ar to tūrists ir iegādājies pakalpojumu "scaron;o" un ir tiesīgs uz vienreizēju datuma/viesnīcas/istabas tipa/uzturēšanās ilguma/virziena/virziena/sezonas maiņu. Izmaináň var pieteikties līdz ceļojumam, un tas tiks pabeigts ne mazāk kā 28 dienas regulāru ceļojumu gadījumā un ne mazāk kā 42 dienas eksotisku ceļojumu gadījumā (piemēram, Taizeme, Indonēzija utt.). Tūristu skaitu un viņu vārdus nevar mainīt. Līdz tā termiņa beigām pakalpojumu var izmantot tikai vienu reizi. Ja tūrists jau ir izmantojis pakalpojumu vienu reizi un vēlāk kāda iemesla dēļ ir veikta jauna rezervācija, pakalpojumu nevar izmantot atkārtoti. 6.4. Veicot ceļojuma izmaiņas, saskaņā ar 6.1.-6.3. punktiem, rada papildu izmaksas par maiņas procesu, Jums var būt jāsedz arī cenu starpība, alternatīvais brauciens būs dārgāks nekā sākotnējais pasūtījums. Veicot izmaiņas sākotnējā pasūtījumā, tiks noslēgts gan jauns līgums, gan piemērojami pakalpojumu noteikumi, kas attieksies uz konkrēto termiņu, tostarp maksājumu noteikumi. Līguma noteikumi 6.1., 6.3. neattiecas uz slēpošanas kūrortiem. 6.5. Operators apņemas veikt izmaiņas saskaņā ar Līguma 6.1.-6.3. punktiem tikai tad, ja tas ir iespējams (citi datumi/ceļojuma ilukkus/viesnīca/aviobiļetes utt. un pieejami). 6.6. Gadījumā, ja Jūs apmeklēsiet un iegādāsieties pakalpojumu, kas atbilst Līguma 6.3. punktam. punktā, bet izmaiņas netiek veiktas, pakalpojuma priekšrocības netiek atgrieztas. 7. Jūs veiksiet ceļojuma rezervāciju vai vēlāk, bet ne vēlāk kā 14 dienas pirms ceļojuma sākuma, un ir iespējams iegādāties pakalpojumu "pa" izolācijas pauze. "Šis pakalpojums ļauj personai, kas to iegādājusies, veikt ceļojumu un rezervēt citu, nemaksājot soda naudu par pirmā ceļojuma atcelšanu, šī persona nevar doties plānotajā ceļojumā, tās pienākums ir "izolēties": 7.1. Tūristam ir arī pienākums informēt tūrisma operatoru par nepieciešamību pašizolēties 24 stundas pēc informācijas saņemšanas, bet ne vēlāk kā 24 stundas pirms ceļojuma. 7.2. Tūristam ir arī jāuzrāda ģimenes ārsta medicīniskais dokuments, kas apliecina personas pienākumu pašizolēties. Tūristam ir arī pienākums iztulkot oficiālo dokumentu angļu valodā (vai to iztulkot) un nosūtīt to tūrisma operatoram. 7.3. & Scaron pakalpojums ir pieejams tikai rezervējot ceļojumu uz regulāriem brīvdienu galamērķiem. Pakalpojums nav pieejams, un tas tika izmantots, lai veiktu rezervāciju slēpošanas&scaron vai eksotiskam ceļojumam. 7.4. Jauniešu ceļojumu ir iespējams rezervēt pie Lietuvas NOVATURAS un Igaunijas NOVATOURS tūrisma operatoriem. Šis pakalpojums tiek izmantots jaunajiem ceļotājiem, un tas jārezervē 3 mēnešus pēc sākotnēji plānotā izbraukšanas datuma. 7.5. Var mainīt virzienu, sezonu, viesnīcu. 7.6. & Scaron ir pakalpojums, kas jāiegādājas visiem rezervācijas tūristiem. Pakalpojums ir bez maksas arī bērniem līdz 2 gadu vecumam. 7.7. Izmaiņas tiks veiktas tikai tad, ja tas būs iespējams. Var tikt arī piešķirts. 7.8. Jaunā ceļojuma cena ir augstāka, un tūristam jāsedz cenu starpība. Jaunā ceļojuma cena ir zemāka, un tūrisma operatori kompensē tūristiem starpību. 7.9. Pakalpojums netiek izmantots, ieguvums netiek atgriezts. 7.10. Pakalpojuma cena ir 19,00 EUR.
7. Ir iespēja iegādāties pakalpojumu “COVID PAUSE”: gadījumos, kad tūristi pirms ceļojuma saņem pozitīvu COVID testa rezultātu, viņiem ir tiesības mainīt izbraukšanas datumu, ceļojuma virzienu, viesnīcu, uzturēšanās ilgumu, istabas tipu, sezonu:
7.1.
Izmaiņas var pieprasīt 24 stundas pēc testa rezultātu saņemšanas, bet ne vēlāk kā 24 stundas pirms testa publicēšanas. Tūristam jāuzrāda pozitīvs COVID testa rezultāts.
7.2. Izmantojot “scaron;o” pakalpojumunākamajam ceļojumam tas jārezervē uz 3 mēnešiem. Rezervējot jaunu ceļojumu, jūs varat iegādāties ne tikai SIA “NOVATOURS” ceļojumus, bet arī Lietuvas “NOVATION” un Igaunijas “NOVATOURS” ceļojumus ar tūrisma operatoru.
7.3. Izmaiņu gadījumā ceļojuma cena tiks pārrēķināta atbilstoši cenām, kas būs pieejamas izmaiņu brīdī. Tiks noslēgts jauns līgums un parakstīts jauns līgums, kas būs spēkā izmaiņu laikā.
7.4. Visi tūristu samaksātie pabalsti tiks pārskaitīti uz jaunu rezervāciju.
7.5. Tūristu skaitu un viņu vārdus mainīt nav iespējams.
7.6. Izmaiņas tiks veiktas, ja iespējams (pieejami arī citi datumi/ceļojuma datumi/viesnīcas/lidmašīnas utt.).
7. Pakalpojuma cena ir 19,00 EUR.
8. ATBILDĪBA PAR LĪGUMA SAISTĪBU IZPILDI 8.1. Operatori un Aģenti, kā arī atbildīgie Tūristi pilda līgumā noteiktās saistības. Operatori un personas, kuru pakalpojumus Operatori izmanto ceļojuma vajadzībām, nav atbildīgas par Tūrista līgumsaistību izpildi, ja līgums netiek izpildīts: 8.1.1. Tūrists ir atbildīgs; 8.1.2. Trešā persona netiek gaidīta vai novērota darbības veikšanai; 8.1.3. Ārkartēju (neparastu, neparastu un nekontrolējamu) apstākļu dēļ; 8.1.4. Šādu notikumu dēļ, kurus Operatori un persona, kuras pakalpojumi tiek izmantoti ceļojuma nolūkos, nevarēja paredzēt vai novērst, ievērojot visus nepieciešamos piesardzības pasākumus. 8.2. Tūrisma pakalpojumu 8.1.2., 8.1.3. un 8.1.4. punktā norādītajos gadījumos operatori un aģenti apņemas sniegt tūristiem nepieciešamo palīdzību. 8.3. Operators neuzņemas nekādu tūrista(-u) materiālo atbildību pirms tūrista(-u) nespējas izpildīt 2.4.4. punktā minētos pienākumus.
9. DATU APSTRĀDE 9.1. Nodrošinot tūrisma pakalpojumus, Operatori kā datu pārvaldnieki apstrādā tūrista datus, kurš un noslēdami līgumu ar personu, ar kuru jūs ceļojat, vai ar viņu, šīs personas dati, kas tiek sniegti gan līguma slēgšanas laikā, gan citi personas dati, kas nav nepieciešami tūrisma pakalpojuma izmantošanai. Šo datu apstrāde ir nepieciešama līguma noslēgšanaišanai un ichtartei, kā arī, lai Operatori varētu izpildīt savu attiecīgo juridisko pienākumu un nepieciešamo tūrisma pakalpojumu. Tie netiks sniegti personām, kurām tie nav nepieciešami, un Operatoram ir tiesības izbeigt Līgumu. 9.2. Operators apstrādā personas datus saskaņā ar normatīvo aktu prasībām vai tādā apmērā, kādā tas nepieciešams apstrādes mērķa sasniegšanai. Personas dati var tikt nosūtīti Operatora uzņēmumu grupai, kā arī partneriem un pakalpojumu sniedzējiem vai trešajām personām, lai izpildītu Līgumu vai Operatoram piemērojamos juridiskos pienākumus. Dati var tikt nosūtīti uz trešajām valstīm ārpus Eiropas Savienības. Dažās valstīs personas datu aizsardzības prasības var būt zemākas. Operatori dara visu iespējamo, lai ievērotu personas datu aizsardzību valstīs, kurās tiem tas nepieciešams. 9.3. Tūristam ir tiesības iepazīties ar savu datu apstrādi, kā arī tiesības pieprasīt datu labošanu, dzēšanu, kā arī tiesības ierobežot savu datu apstrādi. Tāpat tūristam ir tiesības iebilst pret datu apstrādi, tiesības uz datu pārnesamību, kā arī tiesības iesniegt sūdzību uzraudzības iestādei. 9.4. Citu tūristu personas datu, tostarp bērnu personas datu vai īpašu kategoriju tūristu personas datu, sniegšana, kur un noslēdzot Līgumu, persona vai tās likumiskais pārstāvis (vecāks, aizbildnis) piekrīt datu apstrādei. “Scaron;is Tūrists” apņemas iepazīstināt citus tūristus vai “scaron;ī ar Līguma noteikumiem un Operatora oficiālo Privātuma politiku. “Scaron;ī” kontaktinformācija un:
_________________________________________________________________________________________________________________9.5. Detalizēta informācija par datu apstrādi, datu subjekta tiesībām un procedūru, kā to darīt, ir atrodama Privātuma politikā, kas ir pieejama Operatora oficiālajā tīmekļa vietnē: https://www.novatours.lv/privatuma-politika vai sazinoties ar Operatora datu aizsardzības speciālistu: dpo@novatours.lv
10. APDROŠINĀŠANA 10.1. Operatori nevarēs pildīt savas līgumsaistības, kamēr netiks pasludināts to maksātnespējas process vai to pašu maksātnespējas gadījumā Tūrists vai
neizmantots vai daļēji izmantots pakalpojums.
6. TŪRISTS, VIESNĪCA UN DATU MAIŅA
6.1.
Līdz ceļojumam ir ne mazāk kā 14 dienas, un par papildu samaksu ir iespējams mainīt ceļojuma datumu/ilgumu/viesnīcu/istabas tipu. Izmaiņu gadījumā tiks piemērotas šādas papildu izmaksas:
Izmaiņu darbības laiks Izmaiņu darbības laiksnorādot tūrisma operatora nosaukumu, reģistrācijas numuru un konkrētās saistību neizpildes apmēru Klientu tiesību aizsardzības centrā savu pieprasījumu un tiesību iesniegšanai. Pieteikumam tūristi pievieno dokumentus, kas apliecina viņu saistības (noslēgtā līguma kopiju, veiktos maksājumus apliecinošus dokumentus).
10.2. Tūrists apņemas rūpēties par līgumā minētā tūrista dzīvību un veselību. Gadījumā, ja tūrists(-i) piekrīt apdrošināties vai ar Aģenta starpniecību, viņš(-i) uzņemas visu atbildību par sekām, kas var rasties apdrošinātā bezdarbības dēļ, ko viņš/viņa parakstīs ________________________________________________11. NOBEIGUMA PIEZĪMES 11.1. Ja ceļojuma laikā tūristam(-iem) rodas iebildumi vai pretenzijas par līguma nepienācīgu izpildi, iebildumi jāpaziņo Operatora pārstāvim uz vietas. Ja saņemam iebildumus, ja mums neizdodas tos atrisināt, mēs tos iesniedzam rakstiski. Gadījumā, ja situāciju nevar atrisināt uz vietas, rakstiskas pretenzijas iesniedzamas Operatoram (Krasta iela 105A, Rīga, LV — 1019) 10 dienu laikā pēc ceļojuma. Operators apņemas atbildēt uz sūdzību piecpadsmit (15) darba dienu laikā pēc pretenzijas saņemšanas. 11.2. Operatoram adresētajā pieteikumā jānorāda: Aģenta nosaukums, kur ceļojums tika pasūtīts, tūrista vārds, uzvārds, dzīvesvietas adrese un kontakttelefona numurs, konstatētā pakalpojuma neatbilstība Līguma noteikumiem, kā arī pieteikumam pievienotā Līguma kopija un pieprasītā dokumenta kopija. 11.3. Tūristam(-iem) ir tiesības iesniegt Operatoram pretenzijas par ceļojumu, kas neatbilst līguma noteikumiem, visā Lietuvas Republikas normatīvajā aktā noteiktajā termiņā. 11.4. Līgums tiks sastādīts divos eksemplāros latviešu un Scaron valodā, abiem eksemplāriem ir vienāds juridiskais spēks. 11.5. Visi strīdi, kas saistīti ar Līgu un tā ĪĪĪrānī un amp;scaron;anu, jārisina sarunu ceļā. Strīdu nav iespējams atrisināt sarunu ceļā, nekur nav iespējams. Strīdi, domstarpības vai prasības, kas izriet no Līguma, kas ir saistīti ar to, vai ir izbeigti, izbeigti vai pārtraukti, tiek izskatīti tiesā saskaņā ar Lietuvas Republikas tiesību aktu noteikumiem. 11.6. Ceļojums var nebūt piemērots cilvēkiem ar ierobežotām pārvietošanās spējām. Scaron;o pakalpojums var būt pieejams pēc papildu pieprasījuma un, iespējams, par papildu samaksu. 11.7. Parakstot līgumu, tūrists apliecina, ka identifikācijas vai standarta informācijas veidlapa:
https://www.novatours.lv/standartinformācijas-veidlapa.
AĢENTI:
Tūrists:
_____________________________________________________
paraksts
_ ... 2018. gada 26. juina regulas Nr. 380 "Noteikumi par kompleksu un selektīvu tūrisma servisu prädašanas un sniegšanas order un kompleksu un selektiv tūrisma serviss prātēju un ceaļaju laikkut un obija" izpratnē. Varēsiet izmantot visus Tūrisma likumu un Ministru kabineta 2018. gada 26. jūnija noteikumus Nr.380 "Noteikumi par kompleksu un služenu tūrisma selužba prādušanas un sniegšanas rududu un kompleksu un služitu tūrisma kompleksu" tūrisma selužba pētējēju un ceaobiļēju minēto servisu tiesības. SIA “NOVATOURS”, reģ. Nr.40003525782 būs pilnībā atbildīgs par kompleksā tūrisma pakalpojuma pareizu vadīšanu kopumā.
Saskaņā ar SIA “NOVATOURS”, reg., juridiskajām prasībām. Nr.40003525782 un nodrošinājumā, ja likviditātes problēmu dēļ tas pilnībā nepilda savas saistības vai nepilda savas saistības, tas atmaksās jūsu maksājumus, tostarp par kompleksajiem tūrisma pakalpojumiem un transportu, — nodrošinātu jūsu repatriāciju. Plašāka informācija par Tūrisma likumu un Ministru kabineta 2018. gada 26. jūnija noteikumiem Nr.380 "Noteikumi par komplekso un saistīto tūrisma pakalpojumu sagatavošanu un sniegšanas rīkojumu un komplekso un saistīto tūrisma pakalpojumu sniedzēju un ceļotāju tiesības un pienākumiem" paredzētajām pamattiesībām.
Pamatpatiesība saskaņā ar Tūrisma likumu un Ministru kabineta 2018. gada 26. jūnija noteikumiem Nr. 380 "Noteikumi par kompleksā un selektīvā tūrisma pakalpojuma priekšrocību un sniega scaronanas rīkojumu par kompleksā un selektīvā tūrisma pakalpojumu priekšrocību un ceļaja laikapstākļiem un obijiem":
– Ceļotājs saņem visu nepieciešamo informāciju par komplekso tūrisma pakalpojumu pirms kompleksā tūrisma pakalpojuma līguma noslēgšanas;
– vienmēr un vismaz vienu tūrisma pakalpojumu sniedzēju, kurš un kas ir atbildīgs par to, lai visi līgumā iekļautie tūrisma pakalpojumi tiktu pienācīgi sniegti;
– ceļotājam tiek sniegts tālruņa numurs saziņai ārkārtas gadījumā vai informācija par kontaktpunktu, kur viņšš varat sazināties vai nu ar tūrisma operatoru, vai ceļojumu aģentu;
– ceļotāji, par to paziņojot saprātīgā termiņā, var nodot kompleksa tūrisma pakalpojumus citām personām (par to var prättä oiluhiu segt köpälä kasös);
– kompleksā tūrisma pakalpojuma cenu var palielināt tikai tad, ja palielinās noteiktas izmaksas (piemēram, degvielas cena), un tas ir skaidri noteikts kompleksā tūrisma pakalpojuma līgumā, un jebkurā gadījumā ne vēlāk kā 20 dienas pirms kompleksā tūrisma pakalpojuma sākuma. Ja cenas pieaugums pārsniedz 8% no kompleksā tūrisma pakalpojuma cenas, ceļotājs var lauzt līgumu. Tūroperatoriem ir tiesības paaugstināt cenu, ceļotājiem ir arī tiesības uz cenas samazinājumu, tas samazina attiecīgās izmaksas;
– ceļotāji var lauzt kompleksā tūrisma pakalpojuma līgumu, nemaksājot nekādas izbeigšanas maksas, lai saņemtu pilnu veiktā maksājuma atmaksu, tas būtiski mainīs jebkuru atrašanās vietu. nav būtisku kompleksā tūrisma pakalpojuma elementu, izņemot cenu. Pirms kompleksā tūrisma pakalpojuma sākuma, ja par komplekso tūrisma pakalpojumu atbildīgais tūrisma pakalpojumu sniedzējs atceļ komplekso tūrisma pakalpojumu, ceļotājam ir tiesības saņemt atmaksu un – attiecīgajā gadījumā – kompensāciju;
– Izņēmuma gadījumos pirms kompleksā pakalpojuma sākuma ceļotāji var izbeigt kompleksā tūrisma pakalpojuma līgumu, nemaksājot nekādas izbeigšanas maksas, piemēram, ja galamērķī pastāv nopietnas drošības problēmas, kas, visticamāk, ietekmētu komplekso tūrisma pakalpojumu;
– Ceļotāji var izbeigt līgumu jebkurā laikā pirms kompleksā tūrisma pakalpojuma sākuma, samaksājot saprātīgu izbeigšanas maksu.
– tāpēc pēc kompleksā tūrisma pakalpojuma sākuma svarīgākos kompleksā tūrisma pakalpojuma elementus nevar nodrošināt tādā veidā, kā to paredz viens, bez papildu maksas ceļotājam ir jāpiedāvā atbilstoši alternatīvi risinājumi. Ceļotājs var izbeigt kompleksā tūrisma pakalpojuma līgumu, nemaksājot izbeigšanas maksu, pakalpojumi netiek sniegti saskaņā ar līgumu un tas būtiski ietekmē kompleksā tūrisma pakalpojuma sniegšanu, un tūrisma operators tam nepievērš uzmanību; problēma;
– ceļotājam ir tiesības uz cenas samazinājumu vai zaudējumu kompensāciju, ja tūrisma pakalpojumi netiek sniegti vai tiek sniegti nepietiekami.
– ja ceatájs ir nonācis grūtībās, tūrisma operatoram ir nepieciešama arī scaron palīdzība
– ja tūrisma operators likviditātes problēmu dēļ daļēji vai pilnībā nespēj izpildīt savas saistības, ceļotāja veiktie maksājumi ir jāatmaksā. Šādā gadījumā pēc kompleksā tūrisma pakalpojuma uzsākšanas likviditātes problēmu dēļ tūrisma operatori daļēji vai pilnībā nespēj izpildīt savas saistības attiecībā uz transportu un tiek iekļauti kompleksajā tūrisma pakalpojumā, kā arī ir nepieciešama repatriācija.
SIA “NOVATOURS”, reģ.nr. Nr.40003525782 un nodrošinājums, gadījumā, ja tas daļēji pilda savas saistības likviditātes problēmu dēļ vai nepilda saistības, nodrošina ADB Gjensidige Latvijas filiale un Patērētāju atpūtas centrs. Ja SIA “NOVATOURS”, reģ. Nr.40003525782 nespēj pilnībā vai daļēji pildīt savas saistības un sniegt attiecīgos pakalpojumus likviditātes problēmu dēļ, ceļotāji var sazināties ar Klientu tiesību aizsardzības centru: Brīvības iela 55, Rīga, LV-1010, +371 65452554, pasts@ptac.gov.lv
atceļ Padomes Direktīvu 90/314/EEK, ar kuru līgums tiek noslēgts klātienē, elektroniski vai ar balss telefonijas palīdzību]
NOVATOURS VASARAS SEZONA 2022
ĪPAŠAS PIEZĪMES
Turcija, Grieķija, Bulgārija, Tunisija, Itālija, Portugāle, Melnkalne
(Noteikumi spēkā no 01.04.2022. līdz 30.11.2022.)
1. Īpašās akcijas attiecas uz “NOVATOURS” organizētiem kompleksiem ceļojumiem, kuriem tiek veikta rezervācijaperiods no 01.04.2022. līdz 30.11.2022. un izlidošana sistēma 2022.gadā.
2. Apmaksas noteikumi: 2.1. Rezervācijas jāveic iepriekš apmaksas dienā 61,50 EUR (viena desmitā daļa no 50 centiem) par katru personu, kas ietver maksu "Aizsardzība pret degvielas cenu svārstībām". 2.2. Ne vēlāk kā 21 (divdesmit vienu) dienu pirms ceļojuma sākuma datuma jāveic pilna apmaksa par rezervētajiem tūrisma pakalpojumiem. 3. Ceļojuma ietvaros personām un iespējai iegādāties pakalpojumu "Zelta elastīgais ceļojums" par 15 EUR: papildu pakalpojums dod iespēju vienu reizi mainīt datumu, uzturēšanās ilgumu, viesnīcu, istabas veidu, pakalpojuma veidu, galamērķi un/vai sezonu. 3.1. Papildu pakalpojumu var pasūtīt tikai ceļojuma rezervācijas laikā, to nevar pievienot vēlāk. 3.2. Izmaiņas var veikt ne vēlāk kā 21 dienu pirms publicēšanas datuma. Ņemot vērā 21 dienas periodu, pēdējā diena un diena, kurā veiktas izmaiņas, netiek ieskaitītas. 3.3. Izmaiņu gadījumā ceļojuma cena tiks pārrēķināta atbilstoši cenām, kas būs pieejamas izmaiņu veikšanas brīdī. Tiks noslēgts jauns līgums un parakstīts jauns līgums, kas būs spēkā izmaiņu veikšanas laikā. 3.4. Tūristu skaitu un viņu vārdus mainīt nav iespējams. 3.5. Izmaiņas var tikt veiktas. 3.6. Līdz pakalpojuma termiņa beigām to var izmantot tikai vienu reizi. Ja tūrists jau vienu reizi ir izmantojis pakalpojumu un vēlāk jebkāda iemesla dēļ ir veikta jauna rezervācija, pakalpojumu vairs nevar izmantot. 4. Ceļojumu akciju, personu un iespēju iegādāties pakalpojumu “Covid Pause” par 19 EUR ietvaros: ja tūristi pirms ceļojuma saņem pozitīvu COVID testa rezultātu, viņiem ir tiesības mainīt izbraukšanas datumu, ceļojuma virzienu, viesnīcu, uzturēšanās ilgumu, istabas tipu, sezonu:4.1. Izmaiņas var veikt 24 stundas pēc testa rezultātu saņemšanas, bet ne vēlāk kā 24 stundas pirms testa publicēšanas. Tūristam jāuzrāda pozitīvs COVID testa rezultāts.
4.2. Veicot ceļojuma rezervāciju, vienlaikus var rezervēt arī papildu pakalpojumu. Papildu pakalpojumus var pievienot jau pievienotajai rezervācijai, līdz ceļojums ir atlikušas 14 vai vairāk dienas. 4.3. Izmantojot pakalpojumu „scaron;o”, Jums jārezervē 3 mēneši turpmākajiem ceļojumiem. Rezervējot jaunu ceļojumu, Jūs varat iegādāties ne tikai SIA „NOVATOURS” ceļojumus, bet arī Lietuvas „NOVATION” un Igaunijas „NOVATOURS” ceļojumus ar tūrisma operatoru. 4.4. Izmaiņu gadījumā ceļojuma cena tiks pārrēķināta atbilstoši cenām, kas būs pieejamas izmaiņu brīdī. Tiks noslēgts jauns līgums un parakstīts jauns līgums, kas būs spēkā izmaiņu laikā.4.5. Visi tūristu samaksātie pabalsti tiks pārskaitīti uz jaunu rezervāciju.
4.6. Tūristu skaitu un viņu vārdus mainīt nav iespējams. 4.7. Izmaiņas tiks veiktas, ja iespējams (pieejami arī citi datumi/ceļojuma datumi/viesnīcas/lidmašīnas utt.). 5. Ceļojumu akciju ietvaros personām un iespēja iegādāties pakalpojumu “Pašizolācijas pauze” par 19 EUR:gadījumos, kad ceļojām pirms svētkiem un bijām kontaktā ar COVID-19 pacientu vai personu ar vēzi un būsim spiesti ievērot pašizolāciju, un tāpēc mums ir tiesības mainīt izbraukšanas datumu, ceļojuma virzienu, viesnīcu, uzturēšanās ilgumu, istabas tipu, sezonu:
5.1. Izmaiņas var pieteikt 24 stundu laikā pēc informācijas saņemšanas par izolācijas ievērošanu, bet ne vēlāk kā 24 stundas pirms atbrīvošanas. Tūristam jāuzrāda oficiāli izdota ārsta atļauja angļu valodā.
5.2. Veicot ceļojuma rezervāciju, vienlaikus var rezervēt arī papildu pakalpojumu. Papildu pakalpojumus var pievienot jau pievienotajai rezervācijai, līdz ceļojums ir atlikušas 14 vai vairāk dienas. 5.3. Izmantojot pakalpojumu “šo”, jums jārezervē 3 mēneši nākamajiem ceļojumiem. Rezervējot ceļojumu jaunam cilvēkam umu var iegādāties ne tikai SIA “NOVATOURS” ceļojumus, bet arī Lietuvas “NOVATION” un Igaunijas “NOVATOURS” ceļojumus, ko veic tūrisma operators. 5.4. Izmaiņu gadījumā ceļojuma cena tiks pārrēķināta atbilstoši cenām, kas būs pieejamas izmaiņu brīdī. Tiks noslēgts jauns līgums un parakstīts jauns līgums, kas būs spēkā izmaiņu laikā.5.5. Visi tūristu samaksātie pabalsti tiks pārskaitīti uz jaunu rezervāciju.
5.6. Tūristu skaitu un viņu vārdus mainīt nav iespējams. 5.7. Izmaiņas tiks veiktas, ja iespējams (pieejami arī citi datumi/ceļojuma datumi/viesnīcas/lidmašīnas utt.). 6. Ceļojumu akciju ietvaros personām un iespēja iegādāties kombinēto pakalpojumu "Covid Pause" un "Pašizolācijas pause" par 38 EUR. 7. Kompleksās ceļojumu pakalpojumu paketes cena un vlijato biļetes cena ietver "Aizsardzība pret dīzeļcenu skolām" 11,50 EUR apmērā par personu. "Aizsardzība pret degvielas cenu svārstībām" Maksa netiek atmaksāta ceļojuma atcelšanas vai maiņas gadījumā. 8. Šie noteikumi par īpašiem noteikumiem attiecībā uz standarta tūrisma pakalpojumu sniegašanas noteikumiem. Standarta tūrisma pakalpojumu noteikumi un nosacījumi ir piemērojami visām tiešajām attiecībām, izņemot īpašosnosacījumus.
Iepazīstieties ar noteikumiem akcijām
_ ... 2023. GADA IEPRIEKŠPĀRDOŠANAS ĪPAŠA PIEZĪME
Ēģipte, Spānija, Apvienotie Arābu Emirāti, Portugāle (derīga no 01.08.2022. līdz 30.09.2022. )
1. Uz publisko vai ierobežoto atbildību “NOVATOURS” attiecas īpaši noteikumi organizētiem kompleksiem ceļojumiem, kuru rezervācija veikta laika posmā no 01.08.2022.līdz 30.09.2022. un izlidošana ir paredzēta 2022. gadā — 2023. gadā. 2. Apmaksas noteikumi 2.1. Ceļojuma rezervācijas dienā jāveic priekšapmaksa 61,50 EUR (seš desmit viens euro pieddesmit centi) apmērā par katru personu (tūristu). Priekšapmaksa ietver maksu “Aizsardzība pret degvielas cenu svārstībām” 11,50 EUR (viens eiro piecdesmit centi) apmērā, kas netiek atmaksāta ceļojuma atcelšanas gadījumā. 2.2. Pilns maksājums par rezervētajiem tūrisma pakalpojumiem jāveic ne vēlāk kā 21 (divdesmit vienu) dienu pirms ceļojuma sākuma datuma. 3. Ceļojuma ietvaros “īs iepriekšpārdošanas, personām un iespējai iegādāties pakalpojumu “Zelta elastīgais ķeljums”. vai 50% atlaidi, t. i., par 7,50 eiro (septiņiem eiro pieddesmit centiem). Pakalpojumu “Zelta elastīgais ceļojums” var mainīt vienu reizi ceļojuma datumu, uzturēšanās ilgumu, viesnīcu, istabas tipu, galamērķi, galamērķi un/vai sezonu. Pakalpojumu “Zelta elastīgais ceļojums” nav iespējams mainīt tūristu skaitu. 4. Pakalpojumu “Zelta elastīgais ceļojums” var izmantot līdz 21 (divdesmit vienai) dienai pirms ceļojuma sākuma datuma, kas nozīmē, ka izmaiņas jāpasūta līdz 21. (divdesmit vienai) dienai pirms ceļojuma sākuma datuma. Par ceļojuma sākuma datumu tiek uzskatīta izbraukšanas diena. 5. Izmantojot pakalpojumu “Zelta elastic travel”, visa tūrista samaksātā nauda (izņemot naudu, ko tūrists samaksājis par pakalpojumu “Zelta elastic travel”) tiek pārskaitīta uz jaunu rezervāciju, un neatkarīgi no tā, vai tūrists ir parakstījis jaunu tūrisma pakalpojumu līgumu, noteikumi var mainīties atkarībā no tā, vai tūrists ir parakstījis jaunu tūrisma pakalpojumu līgumu, kas noslēgts ar sniega un ledus tūrisma pakalpojumu līguma noteikumiem. Lai noslēgtu līgumu ar jaunu tūrisma pakalpojumu sniedzēju, ceļojuma cena būs cena, par kādu tas tiks pārdots izmaiņu brīdī. 6. Izmaiņas tiks veiktas, ja iespējams (citi datumi, ceļojuma ilgums, viesnīca, aviobiļetes utt. un pieejami). 7. Ceļojuma ietvaros “iepriekš pārdošanā” personām un iespēja iegādāties apvienoto pakalpojumu “Covid Pause” un “Pa” izolācijas pauze ar 50% atlaidi, t.i., par 19,00 EUR (deviņpadsmit eiro nulle centi). Šeit tūristi pirms ceļojuma sākuma saņem pozitīvu COVID-19 testu.rezultāts vai informācija par nepieciešamību ievērot izolāciju, apvienojumā ar pakalpojumu “Covid Pause” un “Pašizolācijas pauze” dod tūristam iespēju vienu reizi mainīt izbraukšanas datumu, ceļojuma virzienu, viesnīcu, uzturēšanās ilgumu, istabas tipu un sezonu. Apvienotajā pakalpojumā “COVID Pause” un “Pašizolācijas pauze” nav iespējams mainīt tūristu skaitu un viņu vārdus. 8. Personas var pieteikties 24 stundas pēc pozitīva COVID-19 testa rezultāta saņemšanas vai informācijas saņemšanas par pašizolāciju, bet ne vēlāk kā 24 stundas pirms tās atbrīvošanas. Tūristam jāuzrāda operatoram ārsta atļauja angļu valodā (nepieciešamība ievērot izolāciju) vai pozitīvs COVID-19 testa rezultāts. 9. Izmantojot apvienoto pakalpojumu "Covid Pause" un "Pause" izolācijas pauze, nākamais brauciens tūristam jārezervē uz 3 (trīs) mēnešiem. Tūristi var rezervēt Latvijas "NOVATOURS", Lietuvas "NOVATURAS" vai Igaunijas "NOVATOURS" ceļojumus, izmantojot tūrisma operatoru. 10. Izmantojot apvienoto pakalpojumu "Covid Pause", Ja rezervējat pakalpojumu “Pa&Izolācijas pauze”, visa tūrista samaksātā nauda (izņemot tūrista samaksāto naudu par apvienoto pakalpojumu “Covid pauze” un “Pa&Izolācijas pauze”) tiek pārskaitīta uz jaunu rezervāciju, un tiek izveidots jauns tūrisma pakalpojums “Snow&Isolation Pause”, kura noteikumi var attiekties no iepriekš saskaņā ar sniega un ledus tūrisma pakalpojumu līguma noteikumiem. Lai noslēgtu līgumu ar jauno tūrisma pakalpojumu sniedzēju, ceļojuma cena būs cena, par kādu tas tiks pārdots maiņas brīdī. 11. Izmaiņas tiks veiktas, ja iespējams (citi datumi, ceļojuma ilgums, viesnīca, aviobiļetes utt. un pieejami). 12. Iegādājoties ceļojumu iepriekšpārdošanā, personas var bez maksas izmantot pakalpojumu "Vārda maiņa", kas nozīmē, ka viens tūrists rezervācijas laikā var mainīt viena ceļotāja vārdu un uzvārdu līdz 14. (četrpadsmitajai) dienai pirms ceļojuma sākuma. Par ceļojuma sākuma datumu tiek uzskatīta izbraukšanas diena. Pakalpojumu "Vārda maiņa" var izmantot tikai vienu reizi. 13. Ir spēkā īpaši noteikumi attiecībā uz standarta tūrisma pakalpojumu sniega noteikumiem. Tūrisma pakalpojumu standarta noteikumi ir piemērojami visām tiešajām attiecībām, izņemot īpašos noteikumus. 14. Citu izmaiņu gadījumā, otro izmaiņu gadījumā vai noteiktā maksājuma termiņa neievērošanas gadījumā tiks piemēroti standarta līguma noteikumi, iepriekšējās atlaides tiks atceltas un cena tiks pārrēķināta saskaņā ar standarta cenrādi. Vai esat iepazinies ar noteikumiem un nosacījumiem? ___________________________________________________________________________________________ (vārds, uzvārds, paraksts) 2022.gada– Eiropas Parlamenta un Padomes 2015. gada 25. novembra Direktīva (ES) 2015/2302 par kompleksiem ceļojumiem un saistītiem ceļojumu pakalpojumiem, ar ko grosa Regulu (EK) Nr. 2006/2004 un Eiropas Parlamenta un Padomes Direktuiv 2011/83/ES un atceľ Padomes Direktuiv 90/314/EEC, ar ko transponē Latvijas tiesību aktus [tīmekļa vietnes adrese vai hipersaite uz Eiropas Parlamenta un Padomes 2015. gada 25. novembra Direktuivo (ES) 2015. gada 25. novembra direktīvas 2015. gada 23. jūlija 2015. gada 23. jūlija lēmumu veružim servisi, vai ko Groza Regulu (EK) Nr. 2006/2004 un Eiropas Parlamenta un Padomes Direktīva 2011/83/ES un
* Выберите, с кем хотите путешествовать
* Выберите период, в который вы больше всего хотели бы путешествовать
* Выберите направление путешествий
* Пожалуйста, выберите, как часто вы хотите получать предложения
Мы используем файлы cookie для персонализации контента и рекламы, предоставления функций социальных сетей и анализа трафика. <br> Кроме того, мы передаем информацию об использовании веб-сайта партнерам по социальным сетям, рекламе и аналитике. Если вы хотите узнать больше, нажмите <a href=\'https://kelioniuakademija.lt/asmens_duomenu_tvarkymas_ir_privatumo_politika\' target=\'_blank\' style=\'text-decoration: underline; font-size: 12px; color: inherit;\'>здесь </а> здесь